FAQ

Kiedy Pacjent zadaje nam pytanie - chętnie odpowiadamy. Cały czas rozwijamy się dla Ciebie, dlatego w razie jakichkolwiek problemów, napisz do nas na adres: pomoc@medme.pl lub zadzwoń: 885 466 470

Numer PESEL jest niezbędny do realizacji e-recepty. Umożliwia farmaceucie sprawdzenie jej zawartości. Jeżeli nie chcesz podawać numeru PESEL w aplikacji, a wiesz, co jest na Twojej e-recepcie, możesz znaleźć ten produkt w wyszukiwarce. Pamiętaj, że oprócz nazwy leku potrzebujesz także informacji o gramaturze, w przypadku tabletek ilości w opakowaniu, dawkowania oraz ilości opakowań na recepcie.

Jeśli znasz swoją odpłatność na e-recepcie, możesz ją wybrać w aplikacji. Wtedy cena zmieni się automatycznie. Jeżeli jej nie znasz, wybierz 100%, a farmaceuta skoryguje cenę na podstawie Twojej recepty w aptece.

Cały czas rozwijamy się dla Was i dodajemy kolejne apteki do naszej aplikacji. Jeśli nie ma w niej jeszcze tej. której szukasz, zachęcamy do napisania nam jej nazwy i adresu na maila: pomoc@medme.pl

To proste! Wpisujesz kod swojej e-recepty i PESEL, a my wysyłamy zapytanie do Twojej apteki, która sprawdza dostępność i ceny produktów z e-recepty. Po otrzymaniu informacji zwrotnej, możesz podjąć decyzję o rezerwacji produktów.

Kliknij ikonę w prawym górnym rogu, aby przejść do zakładki "Moje konto".
Kliknij zakładkę "Moje dane", a następnie "Usuń konto".
Potwierdź, klikając "TAK". Twoje dane zostaną automatycznie usunięte z systemu. Aby to zrobić w nowej wersji aplikacji:

Kliknij "więcej" w prawym dolnym rogu, aby przejść do zakładki "Moje konto".
Kliknij zakładkę "Moje dane".
Kliknij zakładkę "Usuń konto".
Potwierdź, klikając "TAK".
Twoje dane zostaną automatycznie usunięte z systemu.